Obserwatorzy

czwartek, 9 maja 2013

" Jeżyk we mgle "


   Dziś przedstawię wam bohatera wszech czasów . Subtelnego i uroczego jeżyka, którego pokochały miliony.........." Jeżyk we mgle " powstał w roku 1975, rok później  zdobył pierwszą nagrodę na festiwalu filmów animowanych w Teheranie ( Iran ), a w roku 2003 na festiwalu w Tokio został okrzyknięty filmem wszech czasów i narodów. Gorąco zachęcam do zapoznania się z tą bajką , to małe dzieło sztuki. myślę że każdy w tej bajce odnajdzie coś innego....... sens filozoficzny, niewyjaśnioną melancholię, podobieństwo do samego siebie, ....... a jeżeli nie to i tak będzie to niezapomniana wędrówka po lesie spowitym mgłą, gdzie na końcu czeka kubek herbatki z konfiturą z malin i liczenie gwiazd z najlepszym przyjacielem..... :D



   .......a mój jeżyk wygląda tak......  





 ....i portrecik....


   .... p. Maćku mam nadzieje że wpadnie w oko  ....  :D

11 komentarzy:

  1. Boski jeżyk, po prostu wspaniały!!!! A jaki ma fryz! Nie sposób się nie uśmiechnąć ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu (a raczej: jeżu!), jaki słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku ale słodki czupurek :D
    cudowny!
    Ale ja wciąż czekam na wersje jakiegoś kociaka :D takiego w którym się zakocham od pierwszego wejrzenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa, on jest genialny *-*
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim za miłe słowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszedł mi na myśl Miś Uszatek jak zobaczyłam bajkę.

    OdpowiedzUsuń