Obserwatorzy

środa, 9 marca 2016

Szczeniak :)


   Wzięło mnie na pieski ;)









:D

28 komentarzy:

  1. On jest po prostu boski !!! , się poważnie zastanawiam nad takim psim prezentem na urodziny dla siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rozkoszny, jak żywy ! Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak! One są nieprawdopodobne! Pieski, czy misie - bez różnicy - obłędne. Wyglądają jak żywe. @Stokrotka - Koniecznie! Takiego pieska nikt do drzewa w lesie nie przywiąże...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałoby się takiego szczeniaczka mieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby się takiego szczeniaczka mieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny!!!! Słodki i przytulaśny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja !
    jestem pod wielkim wrażeniem.
    Przejrzałam wszystkie prace i serdecznie gratuluję talentu! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny, tylko nieco melancholijny. Uszy są przepiękne, musiałaś długo pracować nad ich falistością.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski jest. Można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam , mogę stworzyć podobnego , tego już nie mam , pozdrawiam J.

      Usuń
    2. JASNE ŻE CHCĘ :D ile taka przyjemność będzie kosztować?

      Usuń
    3. A może Pani do mnie napisać na ; joannazatorska@hotmail.com , podam cennik i napiszę co i jak :) pozdrawiam J.

      Usuń
    4. napisałam :) pozdrawiam

      Usuń
    5. chmmm ... nie mam , w spamie też nie ma , proszę podac swój email ja napiszę :)

      Usuń
  10. no aż chciało by się go schrupać,ale słodziudkie cudeńko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne rzeczy tworzysz! Zachwyciłam się totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny psiak! Przewspaniały! <3

    OdpowiedzUsuń