Obserwatorzy

piątek, 13 lutego 2015

Walentynki 2015 :)


   ;)

 
buziaczki :D
 
 

10 komentarzy:

  1. Piękny. Nie dość, że Kochany to jeszcze remont zrobi. Mężczyzna marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy wpis, uśmiałam się do łez!
    misiu w swoim żywiole!

    OdpowiedzUsuń
  3. To istny filcowy agresor. Ile bierze za remont?
    Zajrzałam do Ciebie i pokapowałam, że w tym roku zabrakło u mnie nawet walenia tynków. Za to cały przedostatni dzień ferii poświęciłam na szycie, ale przynajmniej jestem zadowolona, choć nie w miłosnych kolorach.
    Zez Miłka nie jest chorobą, tylko naturą syjamów. Bidulek widzi bardzo dobrze a czasem za nadto, szczególnie jedzenie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje inscenizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak. Czyżby to on występował w radiowej reklamie Walę - tynki???? Swoja drogą takiego pomocnika potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuuper. Podziwiam, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam akurat remont w mieszkaniu, przydałby się taki pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieee no misio ma mistrza !! Że ja tego zdjęcia nie widziałam!! On jest taki sam łobuz ja te moje urwipołcie :D

    OdpowiedzUsuń