Obserwatorzy

piątek, 14 lutego 2014

Znak jakości :)


   Uzyskałam prawo do posługiwania się znakiem jakości   " polskie rękodzieło "  w  filcowaniu i zabawkarstwie,  ciesze się że znalazłam się w tak zacnym gronie  :)


      Zaprasza Was na mały spacer  jeszcze w zimowej scenerii  :D oczywiście nie mogło zabraknąć moich czworonogów :D




   ....  o a tu załapał się filcowy koń mojej córki  :)



   ...  przy okazji ja też załapałam się na zdjęcia  :)



     ... mój luby wykazał się mistrzostwem w retuszowaniu zdjęć  :D



Miłego dnia  :D


11 komentarzy:

  1. :)))piękne zdjęcia, widac, ze niezle sie bawiliscie.Gratuluje zacnego znaku jakosci, dumna jestem z Ciebie:)))super!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie :) gratuluję :) zasłużyłaś sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko pogratulować !!!
    Ładne fotki jak kociaków tak i Twoje.
    Widzę, że w oddali chyba mąż czuwa ;)
    Udanych Walentynek !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje znaku jakości :) A fotki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci!!
    Promieniejesz, widać że jesteś szczęśliwa i tak trzymaj!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu gratuluję !! a zdjęcia śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! W pełni zasłużone :) zdolna córeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale! Gratuluję wyróżnienia... Absolutnie zasłużone... Zdjęcia piękne... Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęci i piękny, szczery uśmiech;)

    OdpowiedzUsuń