Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Wyróżnienie :)


   Witam wszystkich miłych zaglądaczy :)

   Kochani utonęłam z natłoku  codziennych spraw  :(  

   Zacznę od wyróżnienia , które otrzymałam od  Misiowy zakątek  :D

  Pytania i odpowiedzi :)
1 - w jakiej technice czujesz się najlepiej ?
   - filcowanie to mój konik
2 - motywy których używasz najczęściej ?
   - przeważają misie
3 - skąd twoje zamiłowanie do rękodzieła ?
   - z czasów gdzie jak sobie sam nie zrobiłeś to nie miałeś
4 - czego nie lubisz ?
   - obłudy i zakłamania
5 - jakie są twoje wymarzone wakacje ?
   - obojętnie gdzie, byle by było słonko, woda i cisza
6 - czy masz jakieś hobby ?
   - grzebanie w ziemi :D
7 - czy lubisz zwierzęta ? jakie najbardziej ?
   - bardzo lubię koty, ale psa też mam
8 - który ciekawy film lub książkę byś mi poleciła ?
   - nie wiem co lubisz ale ja dla relaksu czytam Pilipiuka
9 - czy jesteś przesądna ?
   - nie
10- twój ulubiony deser ?
   - czekolada pod każdą postacią
11- gdybyś mogła w sobie zmienić jedną rzecz, co by to było ?
   - przestać się przejmować wszystkim dookoła

   Dziękuję za wyróżnienie :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :) nie wiem czy ciekawe ale na pewno prawdziwe :)

      Usuń
  2. Dziękuje za odpowiedzi, kilka jest zgodnych ze mną :) Pozdrawiam i dalej będę podziwiać cudeńka jakie tworzysz z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jak się ogarnę to nominuje blogi :)

      Usuń