Obserwatorzy

środa, 18 września 2013

spacer :) i zdjęcia w plenerze


   Dzisiejszy dzień obdarzył nas przepiękną pogodą  :D można było naładować bateryjki

   Pokażę Wam królika którego uszyłam po sąsiedzku  :) jakoś zdjęcia w domu nie chciały wyjść więc  zabrałam całą menażerię na spacer :)

   Idealne miejsce na zdjęcia :)


   Królik jest oczywiście ruchomy :)







   A teraz zasypię Was mnóstwem zdjęć moich pupili wesoło baraszkujących po lesie  :)

   A kuku :D









   zdobywanie najwyższego drzewa w lesie zakończone , wracamy w stronę domu  :)


   Poszliśmy jeszcze nakarmić rybki i Kazia trochę poniosło :)



   za wszelką cenę próbował choćby dotknąć rybek i ...........


   stwierdził że tatarak go na pewno utrzyma  :)


   niestety, jak to w życiu bywa w najciekawszym momencie odłożyłam aparat :(

   a oto skutki łapania rybek :D


miłego dnia :)


16 komentarzy:

  1. Dzisiaj komentarz napisze....malutki misiu, wiec oddaje mu glos, a właściwie klawiaturę..."ooo...siupel kotki, wiedzialem, rze umiejom skakać i łapać rybki, no i postrafiam wsystkich łońcnie z paniom zajączkofom":)))pżeprasiam sa płety swane błendami.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królik super wyszedł !!!
    A pupile poszalały trochę.
    No cóż, jeden będzie wiedział, żeby nie szaleć już tak nad wodą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że kąpiel nie zrobiła na nim większego wrażenia :)

      Usuń
  3. świetny królik! :D Oooo pupile wyszalały się na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam tą kocią wolność, bo mój w terenie chodzi na smyczy. Chyba mam neurotyczną skłonność do kontrolowania. Super ta kocio- psia tolerancja.
    Mój dzisiaj cały dzień siedział w kabinie prysznicowje, odurzały go moje próbki farbowania dzikim bzem. Chyba też czuł tą dzikość, której Twoim pewnie zazdrości.
    U mnie też dzisiaj słońce spisało się na medal, tylko ja siedziałam prawie cały dzień w murach.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka swoista symbioza :D

      chmmm .... farbowałaś coś dzikim bzem ??? ale owocami ???
      mnie w tamtym roku podkusiło żeby wino z niego zrobić , ale ma dziwny smak i jest bardzo mocne :) i stoi prawie cały baniak nie tknięty :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Tak mnie odurzył ten spacer, że zapomniałam o króliku. Uroczy, tylko za bardzo nie ciągnij go za uszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękna pogoda i cudna sceneria, aż chciałoby się tam być :) Pupile widzę w żywiole świetnie się bawiły, a króliczek jest taki cudny, aż mi się buzia do niego śmieje. A najbardziej mnie urzekło zdjęcie, jak wisi trzymany za uszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zdjęcie tez najbardziej się podoba :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Joasiu a co nabroił królik, że go tak za uszka ciągniesz ?? :)
    Fajne zdjęcia - szczególnie kotka łowiącego czy przeglądającego się w wodzie :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Królik jest przeuroczy! :) Zwierzaki również ;)
    Pozdrawiam :)
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zwierzątka są cudowne! A ubranko królikowi sama wydziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Pięknie macie - zazdroszczę takiej pięknej przyrody w około. Czasem bardzo bym chciała mieszkać na wsi. I Wasze zwierzaki jakie szczęśliwe.
    A króliczek przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń