Obserwatorzy

środa, 5 czerwca 2013

mix egzotyczny :)


   Sobotnie filcowanie kwiatków przerodziło się w istny bum kreatywności  w wykonaniu mojego dziecka, kwiatki ewoluowały w jedynie jej znany sposób w zupełnie inne formy  .......  postanowiłam je pokazać bo są pomysłowe i pokazują jak barwna jest wyobraźnia .......



   ......  rybki są z dwóch kwiatków i mają oczka ufilcowane na sucho .....



   .......  przepastne paszcze  .....



   ....... a tu słoniątko w moim wykonaniu  .......





9 komentarzy:

  1. Przezabawne te rybki i naprawdę ładne! Słonik oczywiście słodziak.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nimi zauroczyłam i postanowiłam że jak znajdę trochę czasu to sama spróbuje :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale Twoja latorośl ma talent, chyba po obydwojgu rodzicach.Rybki świetne, kolorowe, jak prawdziwe.Jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności, pomysłu no i samych bohaterek:)))Maluch słonik kochany, taki do przytulenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dziecko ma talent do wszystkiego ..... hihihi ..... tylko uczyć się nie chce :( muszę ją namówić żeby pokazała smoki :)

      słoneczka życzę bo deszczyku to już w nadmiarze :)

      Usuń
    2. To ja czekam na te smoki z wielką niecierpliwością i prosze przekazać, że jestem ciekawa:)))

      Usuń
  3. bombowe te kolorowe cudaki.. jestem zachwycona Waszym rodzinnym talentem.. i szczerze strasznie zazdroszczę takich zdolności, chyba sama uruchomię moje zapasy filcu i spróbuje coś z nich zrobić.. nawet się nie łudzę, że moje wypociny będą przypominać Wasze "dzieła sztuki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie uruchom zapasy filcu a w połączeniu z Twoimi koralikami to dopiero wyjdą dzieła sztuki, ostatnio gdzieś wpadłam na filcową bransoletkę, wyhaftowaną koralikami .... genialne połączenie

      a jak Twój mały podrośnie to kto wie co będzie robił :)

      buziaki :)

      Usuń
  4. Haha, rybki mnie zabiły normalnie! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń