Obserwatorzy

poniedziałek, 12 listopada 2012

następne filcowe misie ;)





8 komentarzy:

  1. Witaj cieplo...ale masz talent...Twoje prace sa super.. ;)jakie sliczne, przepiekne, az sie chce je przytulac...... i te oczka ;))Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, moze znajdziesz tam cos dla siebie, moze Ci sie cos spodoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! i oryginalne! Perfekcyjnie wykonane. JA niedawno zaczęam swoja przygodę z filcem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te misie.Gdzie mona takiego kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) można u mnie zamówić , na dzień dzisiejszy czas oczekiwanie około miesiąca , mój mail joannazatorska@hotmail.com ... niestety nie mam mocy przerobowych żeby zapełnić sklepik ... pozdrawiam Joanna :)

      Usuń
  4. śliczne te misie a gdzie mozna takiego kupic

    OdpowiedzUsuń